Fifteen years from now

Jag ska fortsätta med min bibel jag håller på att skriva, haha.

Hur ser mitt liv ut om 15 å, och jag? 
Jag och Louise satt och diskuterade det vid OK för några dagar sen. 
Det är kul, man får liksom en inblick i sitt framtida liv, som man vill alltså. 
Sen blir man och längta.

Frågan i sig är väl rätt svår att svara på med tanke på att man inte vet någonting om vad som händer i framtiden. 
Men man kan ju alltid drömma och tro. 

Jag skulle kunna se mig själv på ett kontor, inte som en typiskt kontornisse. 
På ett kontor där jag gör något bra för andra människor. Typ Ecpat, för er som inte vet vad det är kan googla. Jag sitter inte på kontoret så ofta, är mycket ute och reser och hjälper människor på plats!
Så där jobbar jag om 15 år, jag har på mig kostym byxor, ingen kjol. Men kavaj och så vidare. 
På en annan avdelning jobbar Louise i kjol, så vi brukar träffas på luncherna och rasterna och skratta åt allt. 

Våra arbetskamrater älskar oss.

På fritiden så kommer jag skriva, jag älskar att skriva. 
Kommer bo i någon form av lägenhet, för jag har inte tid att bo i ett hus. 
Där bor jag i alla fall med mina katter.

Högst två barn ska jag ha införskaffat innan jag är 34, som jag är om 15 år. Va snuskigt det lät, det står ju inte på.. Haha! Nu känns det som jag måste börja skaffa barn på en gång. Barn är bra!

Okej, det blev ett jävligt konstigt inlägg, men jag bryr mig inte. 
Det kan ju vara kul och läsa om några år, haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0