2012

2012 ska bli ett bra år.
Jag ska ta tag i det mesta.
Fundera ut vad jag vill göra med livet.
Det är sista året, halvåret som man egentligen är ungdom.
Ung och dum, no more sen. 
Jag ska växa upp lite. 
Det har börjat helt okej, kanske. 
Körkortet var ju en bra början.
Alla ska vara lyckliga, annars är jag inte lycklig.
Så let's be young, wild and free för ett tag!
Man klagar för mycket, jag klagar för mycket. 

Egentligen spelar inte min "egna" lycka någon stor roll.
Så länge jag kan se att min familj och vänner är det, så är jag garanterat också det.
Ingen annas lycka kan få mig deprimerad eller avundsjuk.
Så är det, på riktigt. 
Är du glad, är jag glad!
Så va jätte glada nu så blir det bra.
Vi har ju bara ett liv, varför ska man gå runt och vara en deppig bitterfitta.
Ja menar egentligen, allt för ofta är man ju det.
Just nu, ska vi inte ha någonting att vara bittra över. (ändå är man det, utan att man vet varför)
Tro mig, jag är den största BF;n jag känner. 
Vi har det bra, egentligen :) 



the truth is there now
stand here with me look in to that mirror now
tell me you don't see that same image
gonna be a brand name day once the rain is finished
The truth is there now
stand here with me look in to that mirror now
tell me you don't see that same image
gonna be a brand name day once the rain is finished

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0