You've got to say "I'm a human being, God damnit! My life has value!"

Min tatuering jävlas med mig och kliar som ett as. 
Vill bara riva tag i allt och ba dra! Haha, cooling.

Efter att jag klagade på att jag inte drömmer, så har jag drömt nästan varje natt, och kommit ihåg den!
Häromdagen drömde jag att det var en som hade dött, det var hemskt och jag trodde att de va på riktigt när jag vaknade.
Inatt drömde jag att det var en stor konsert i skolan (jag antar att de inte var någon från skolan, för det var huuur mycket folk som helst) haha, var det en elak mening? Kanske. 
Jag och mina vänner inklusive några till kollade inte på den dock, vi stod utanför och pratade med en vit hund, som senare rymde så en i sällskapet fick springa efter.
Sen blev jag sur och gick hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0