You know me

Blev en lyckad onsdag trots den jävligt jävliga starten. 
Men, ibland får man hopp om livet, det är de där lilla extra som får en att må bra!
Bokstavligen.

Nu känner jag i heeela kroppen att denna, hemska/hemskt bra dagen börjar lida mot sitt slut.
Jag är trött, och fick precis reda på att jag ska befinna mig vid vårdcentralen imorgon, kl 8.00.
(sovmorgon in somebody's ass)
Gillar att hon sa att det inte var bråttom, men fick tid en vecka senare, haha. 
Undra vad som är lång tid för henne, egentligen.
Hade fått för mig i slutet av April eller liknande.
Nu skrattar jag åt mig själv för att jag tar upp precis allting, varenda detalj liksom. 


Jag är också väldigt, sjukligt fascinerad av mitt blåmärke.
Kan inte sluta kolla på det för det är verkligen hur stort som helst!
Ser ut som en stor blå ojämn och ful tatuering, ja jag fick den ju gratis i alla fall. 

Lead me to the truth and I will follow you with my whole life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0