Antecknar du?


1.
Jag har haft en del marsvin.
Folke, Göran, Sigge, Madonna, Gunde, Lill-Göran och Musse
Hade även massa marsvinsbebisar som Göran och Madonna fick, hihi, så gulligt.
Gunde var förövrigt en hona, men jag döpte henne innan jag visste det.
2.
Jag har tre katter, Misse, Villgott och Eddie.
Jag har haft en till som hette Tom, men han försvann och jag saknar honom.

3.
När jag gick på Sunnansjö skola så trodde många att jag och min kompis var två killar. Vilket är konstigt för vi hade hur långt hår som helst båda två och, ja hette ju inte något killnamn. (Angelica.....)
4.
Jag och den kompisen brukade förövrigt sitta i hennes fönster och låtsas röka, med pennor.
Vi brukade även åka skateboard, utan skateboard. 
Låtsas dricka öl, fast det var vatten. 
Osv, osv :) 

5.
Jag har nästan alltid spelat fotboll på ett eller annat sätt.
Slutade med det 09/10 och har i princip inte rört en fotboll sen dess. 
Har också alltid velat spela hockey, men har aldrig funnits ett lag för tjejer här.

6.
Jag var som barn lugn.
Som äldre barn var jag vild bland människor, och slogs till viss del med killar, och tjejer.
Men efter en period så gick det över och jag lärde mig hantera saker och ting. 
I 7:an kom den stora förändringen då mina lärare till och med märkte det! coolt.

Nu slår jag bara dryga (fulla) människor som slår mig först. Haha!

7.
Jag önskar att jag kunde:
Måla
Spela gitarr
Spela piano
Och så vidare

Det sägs att vill man kan man, men jag kan inte måla, jag kan verkligen inte ens rita ett rakt sträck, jag skriver som en kråka, och jag rent utsagt suger, och jag kommer aldrig lära mig ens att SKRIVA fint.
Gitarr har jag försökt lära mig, 4 år höll jag på, men jag kan inte ett jävla  skit och jag lärde mig ingenting heller. Haha, så jag antar att jag inte är gjord för att göra något av detta :)

8.
Jag har haft ett förhållande i hela mitt liv. 
Resten var när man va mindre och man va tillsammans med en kille i typ 20 minuter. 

Jag tror inte jag är förhållande typen, måste ha min frihet. 
Visst, de finns de som tillåter den andra att ha lite frihet, så det vore ju bra.
Och med frihet menar jag inget baaad, frihet för mig är min ensamhet, haha.
9.
Jag börjar bli gammal. 
Förr i tiden var jag den personen som kunde hålla igång och festa en hel natt och så flera nätter efter det.
Nu är jag den som festar lite, sover, och sen var det bra med det. Haha.
Som på kryssningen, nästan alla drack igår, men vårat gäng satt på rummet och käka godis och sprang och kikade lite. Jag föredrar det, imponerad dock över hur folk orkar hålla på :)

10. 
Det märks kanske inte i vanliga livet, i skolan och så.
Men jag är faktiskt väldigt seriös, egentligen. 
Jag bryr mig om människor, som jag egentligen kanske borde skita fullständigt i. 
Men jag är den människan, och det märks inte så mycket utåt, för jag visar det inte.

11.
Jag är väl medveten om att folk tycker att jag är dryg.
Och när jag märker att folk tycker de, så ger jag mig inte utan ska vara ännu drygare.
Helst till att jag har fått de minst lika dryga, då kan jag ge mig med att vara dryg.

Haha jag är mongo :)


Kommentarer
Postat av: Joel

Vi var bra coola när vi var små vi :D

2012-02-29 @ 20:07:46
URL: http://jjoelbjurholm.blogg.se/
Postat av: Angelica

Alltså.. va? har väl aldrig trott att du var kille. hehe

2012-03-01 @ 01:43:36
URL: http://blackorchid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0