Lyckat, Sofia.. Tack

Hur har jag lyckats med att spendera över 800 kronor på 1 vecka?
Jag förklarar mig från och med nu riktigt pank.
Det är dyrt att leva. 
Skulle aldrig ta från mina pengar jag har sparat, lever hellre as fattig.
Haha, vad kul det måste vara och läsa mina diskussioner jag har med mig själv, eller!
Jaja, om det underlättar så har jag börjat prata med mig själv också.
Varför i hela helvete skulle det ens underlätta? Skärp dig Sofia, jag ska.

Idag slunga Robin in mig i en...hylla....? Jag har nu mera det största blåmärket jag någonsin haft. 
Det gör kanon ont, men jag överlever.

Dokumentären var mycket jävla bra, tur den fortsätter hela veckan. 

NU ska jag fortsätta att lyssna på Blue October och drömma mig bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0