Lifë

Om man hade gjort allting annorlunda från första början, 
så skulle man inte vara där man är idag, det kanske skulle varit bättre, eller sämre.
Men, då känner man såhär, hur mycket sämre kan det bli? Samtidigt känner man, hur mycket bättre kan det bli?
Jag önskar att jag inte tänkte så, men med alla val och beslut man måste göra i livet, så kan jag inte låta bli att tänka på hur de skulle vart om jag gjorde saker och ting annorlunda.

Vart skulle jag va nu, om jag hade svarat så, när du frågade mig det.
Vart skulle vi stå idag, långt ifrån varandra som nu, eller bredvid varandra? 
Det spelar ingen roll, för jag svarade fel, jag vet det nu.
Men jag ångrar mig inte, för det var bäst så.
Då var det bäst så, hur det än skulle vara nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0