It was all a dream

Idag när jag tog en powernap på 2 timmar så drömde jag något så sjukt konstigt. 
Först och främst drömde jag att jag och Louise pratade om en kompis till oss, och då sa jag.
"Varför är hon så konstig nu för tiden?" 
Louise - "Jag vet inte, men det kan ju bero på att hon har fått lungcancer"
Så, ah det var första drömmen, eller samma jag vet inte. 

Det andra, tänker jag inte ta upp för... den är pinsam.
Men hur som helst, så var den verklig, och jag vaknade mitt i allt och var tvungen att fundera på om det jag gjorde i drömmen var okej, om det var okej att jag gjorde det i verkligheten typ.
Den frågan lär jag ju inte få något svar på, men det var en bra dröm.
Konstig, sjuk, men bra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0