Häjt mi

Detta kommer låta fult.
Men, jag har nu inte ätit riktig mat på två dagar, och jag håller på gå under jorden.
Skulle kunna äta allt just nu, det är hemskt, två dagar...
Tänk då barnen i Afrika, det är ju fan sjukt va bortskämd man är! 
Det är konstigt hur så få uppskattar de vi får ändå, mat i magen är ju egentligen allt vi behöver för att överleva, och så klagar man på allt mellan himmel och jord. Man hittar alltid på dåliga saker om allt.
Vi är bortskämda jävla svin, usch jag blir äcklad av mig själv nu.
Orättvist så inni helvete.

Någon gång ska jag åka härifrån till ett land i Afrika och inte ta med mig någonting. 
Bara för att komma hem och uppskatta det vi har här.
För det är fan sjukt, jävla värld, ja faktiskt, jävla äckliga värld.


Förövrigt mår jag bra, införskaffade mig en super fin tatuering som jag inte kunde bli mer nöjd över! 
Gillar den skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0