Fulaste

Hoppas att inte morgondagen blir som förra gången.

Be något random köpa sprit
Dricka det
Bli förföljd av en man från Finland
För att han skulle sluta följa efter träffa en okänd man som fick bli min pappa
mannen från Finland blev rädd och slutade.
Träffa två transor(?) frågade ena om den va en man eller kvinna, fick beviset genom att (hon) drog av sig tröjan och ah. Spy lite, gå och säga till de som arbetade att någon hade spytt så de torkade bort det.
Få jordens utskällning av mina föräldrar som tyckte att jag var full.
Dom jag var med slutade festa runt 7 på morgonen. 
Jag hade då sovit i 7 timmar
LYCKAT :) 


BORDE PAAACKAAAAA

Kommentarer
Postat av: johanna

2012-02-26 @ 20:27:13
Postat av: johanna

hahahah tyckte att jag kände igen det där. Men kom på att jag va ju med.

2012-02-26 @ 20:27:57
URL: http://jjohaannadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0