Ett smile

Om någon gör om samma misstag flera gånger och efter varje gång säger "Förlåt, jag vill inte förlora dig som vän" och efter det kommer det ett "men de va bara för att". 
Om den märker att man blir så förbannad gör man då om det igen och sen tror att man inte blir sur? 

Det är ju lika bra att  hålla käften och bara sitta och nicka nästa gång, om det ens behöver bli en nästa gång.
Jag blir nå enormt irriterad.

Förutom det, så är jag glad idag, någonstans inom mig så hittade jag den pluggande delen i mig, fick in ett arbete i tid som jag förövrigt har gått och gruvat mig på. Men, jag tror det blev bra i alla fall.
Och så fick jag sovmorgon imorgon,  sen är det bara en lektion och sen behöver jag inte sätta min fot på skolan på en månad, härligt!




The only hope for me is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0