Esteem

Denna dag har varit en som jag har använt mig väldigt mycket av "Jag borde..."
Allt jag borde gjort har jag inte gjort än, så ni vet.
Eller jo en sak, må ha varit den absolut viktigaste men, ändå.

Borde i alla fall fortfarande packa lite, redan vid elva imorgon börjar festen i Karlsänge!
För övrigt kliar ugglan, och ni vet de bara flyger överflödig färg överallt, känns som hela ska försvinna.

(Det var något jag skulle skriva från början, som jag glömde av för att jag skrev om massa onödigt istället)

Måste kissa nu, hejdå
(very important information)

Kommentarer
Postat av: Amanda

hoppas du får kul imorrn :)

2012-02-26 @ 23:23:52
URL: http://livetidesshelet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0