Vila i frid


Vilken jobbig dag det här skulle komma och bli.. 

05.30 imorse vaknade vi av ett samtal från min farmor då hon berättade att farfar precis dött. 
Så det har varit en kaos dag idag.
Sista dagen på 2012, ja det kunde inte slutat sämre och är förmodligen en av de sakerna jag kommer att minnas mest. Finner inge glädje i mitt liv just nu, nej så är det. 

Jag har inte haft sån bra kontakt med honom under några år och det blir att kännas lite extra jobbigt. 
För nu är det försent att ångra. Eller ångra och ångra, jag har egentligen ingenting att ångra..
Men tänker tillbaka på de stunder när man var liten, när man fortfarande umgicks. 
Det är bara jobbigt nu, så jobbigt så jobbigt. 
Det är en svår situation och jag vet inte hur jag ska hantera det med tanke på kontakten vi inte haft på så många år och att pappa är ledsen. Det gör ont i hela mig att se honom ledsen. 

Igår hade vi inte tänkt att tända ett ljus för honom idag.
Allt kan hända, och det är hemskt när det händer.
Vila i frid Owe farfar Karlsson. 
Hoppas du mår bättre där du befinner dig nu.




Gott nytt år mina läsare!
2013 får lov att bli ett bättre år, 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0