Spring för livet, jag är ur balans. Det här vad ni får nu, nåt som inte fanns

Sitter på golvet och är lite små sur på allt. 
Lite förbaskad. Ja helt enkelt förbaskad.

Usch, känner att jag vill lägga mig under täcke och gråta lite.
Dels för att Leksand åkte på en uddamåls förlust mot jävla Södertälje alldeles precis nyss. 
Leif Strömberg är dum och det är han som borde gå och duscha och ja inte vet jag, byta frisyr...

Jag vill även kasta ur mig lite tårar för att jag befinner mig på jobbet imorgon och på lördag när Juniorlandslaget spelar. Det är sorligt som fan. 

Jag vill även dela ut lite tårar åt höger och vänster för att det är som det är hela tiden.
Inget negativt, inge positivt, men allvarligt talat. 
Blir bara förbaskad 
Okej, enbart negativt, hahah

Jag ska dö med mina katter i MSG när jag blir döende. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0