I'ts such a shame



Böhööö.
Ser fram emot imorgon då jag får.. sova....
Jobbat fyra dagar nu, ledig imorgon och upp igen på tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. 
Inte van med detta. 
Vad är helg för något? 

Saken är väl den att för mig spelar det ingen roll. 
Jag har inget att göra på helgerna i vilket fall.
Så istället för att sitta hemma och glo så är det bättre att göra något, så då är jobba det bästa alternativet! 

Har tänkt att de vore skönt att vara ledig när någon annan är ledig. 
Men det har slagit mig att, vilka är någon annan? 
Jag har inga vänner som jag hittar på något med på helger. 
Jag tycker inte att det är kul att gå på fest/krog som de flesta i min ålder gör.
O jag har inge intressen heller förutom hockey, men det känns dumt och lägga sig otillgänglig på helg enbart för hockeyns skull? Vet inte.


Kan inte lägga mig otillgänglig utan dåligt samvete heller så det var ju bra med det ._. 


Afro circus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0