Obehagligt

Nu ska jag berätta något jag tycker är konstigt, och det är även konstigt att jag tycker att det är konstigt, förstår ni? Bra.


De som är 4 år yngre än mig, kommer alltid vara pyttesmå i mina ögon? 
Såg att nån av dem hade lagt upp bilder, och skrivit saker och ting som man inte ens tror de vet vad det betyder? 
Haha, det är så fult att jag tror så. Alltså, jag får ju för mig att det var typ nyss de gick på potta och sög på nappar..
VARFÖR är det så? Jag tycker det är helt fel och blir jätte äcklad när jag ser "småbarnen" skriva snusk.
De roliga är, alla ser vuxnare ut än mig, klär sig vuxnare än mig, är säkert vuxnare än mig i sättet? 
I wouldn't be surprised......

Ändå så är de typ pottbarn i mina ögon. 

Får panik på detta, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0