Jag kan inte dansa med mina revben i duschen samtidigt som jag borstar tänderna

Åkte till ok och träffade Johanna och Louise.
Lyssna på musik och blev sugna på att dansa
Åkte till stan och gick ner på underbar för att dansa.
Ingen kul dansmusik så det blev inte så där överdrivet mycket dans, okej ingenting....
Tur va väl kanske det då hela befolkningen skulle fått sig ett gott skratt.
Förstår inte hur jag kan va så extremt dålig på att dansa, HUR GÖR MAN ENS!?
Haha, här ska vi inte underdriva med ordet dansa.. DANSA DANSAA DANSA.

Hur som helst, det var trevligt ändå. 

Precis duschat, enbart för att jag tycker det är jobbigt att borsta tänderna och tvätta ansiktet.
Då är det smidigare att ställa sig i duschen och göra allt på samma gång. 
För den delen så älskar jag att borsta tänderna samtidigt som jag duschar, kan borsta hur länge som helst då.
Det blir på något vis mycket roligare... 

Kom på en sak för ett tag sen, mina revben (eller va de nu kan tänkas vara) sticker ut flera kilometer från kroppen, på riktigt. Om vi säger såhär, jag är inte direkt den som har super stora meloner, mina s.k revben sticker ut MYCKET mer från kroppen än mina små lingon (haha wtf) Det är på något vis lite halv irriterande, för... ja det borde väl kanske vara tvärtom(?) OKEJ, tänkte om ni ville veta.
(gillar att jag var tvungen att googla på människokropp för att kolla om revbenen ska sticka ut så mycket)


Jätte jättteee onödigt inlägg men, jag är onödig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0