Jag bor inte i New York, så ni vet

Har lite beslutsångest över vad jag ska göra nu.
Ska jag kolla klart på serien, har bara något avsnitt kvar av säsong 6, eller ska jag kolla på en film.
Eller ska jag sova, eller ska jag spela bubble shooter, eller, eller, eller.
Ska jag spela bs så kommer jag aldrig kunna sova, för jag fastnar där. 

Borde bo i New york nu, då hade jag kunnat gå på hockey. 
Men nu gjorde jag ju inte det..

Jag dör lite sakta men säkert just nu.

Anledningar:

1. Jag kan inte bestämma mig
2. Jag bor inte i New York eller någon annanstans förutom i Sunnansjö
3. Det kommer en man hit imorgon när jag förhoppningsvis ligger och sover.
En sammanfattning: Jag får helt enkelt kissa ner mig, om jag är tvungen till det.
4. Det blåser som fan, och får panik av ljudet
5. Jag ska spela bubble shooter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0