It's all about my hair



Var tvungen att klippa bort mitt ansikte för bloggläsarnas skull.
Tycker fortfarande att bilden är extremt ful även fast man ser lite hår och rynkor i pannan men...
Meningen med den är, SER NI HUR JÄVLA KORT HÅRET ÄR????
Hahah, (Det var väl ett jäääävla tjat om mitt hår nu va?)
MEN på riktigt, det där är för 9 månader sedan.
Ser ni, jätte kort, jäääätte kort.
SERIÖST, hur kan ett hår ens få sån fart och växa?
Okej, det kanske inte har växt så över mycket, men ändå.
Det känns bara skumt, om jag går och klipper mig kort, så tar det två veckor sen är frissan förstörd för det har blivit för långt, jag får herpes på det här. 
Lika bra man rakar av sig skiten ))))))):



Märker ni hur jag innerst inne är lite små facshinerad över detta? 
Haha, hår liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0