I'd have a heart attack at best

Jag måste börja schemalägga mitt liv.
tänkte om ni ville anteckna...


Idag SKA jag
- Äta mat så fort som möjligt
- Plugga, plugga plugga, snabbt
- Ta mig en promenad till OK istället för att åka bil (har aldrig gått till ok, på tiden)
finns inte en chans i världen att jag orkar gå hem därifrån sen, så någon får hämta mig......
- Kolla på hockey och hoppas på att SAIK vinner



Jag har en fråga här.... Varför bor det ingen i Sunnansjö som jag kan umgås med? 
Hade det inte varit jätte kul...?
Det är ju inte direkt så att man kan gå ner på ålderdomshemmet och hämta sig en tant eller två heller... 
Får väl börja hänga med Ken vid konsum, det kan bli... kul....


Ska nu ta tag i Turism uppgiften som skulle varit inlämnad vecka 8 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0