Gårdagens stora fail.


Louise och jag åkte ut till Stensbo för att ta en promenad. 
När vi kommer fram och Louise parkerar så upptäcker hon en form av spak på vänster sida om ratten och utbrister.
"Va är det här för något??"
Jag svarar - "Men va jag har ingen aning"
L - "Nej för jag har haft den såhär hela tiden, undra vad som händer om man tar upp den"
S - "Jaha, nej jag vet inte..."

När vi kommer tillbaka och sätter oss i bilen, så säger hon "MEEEEN, det är ju blinkersen!!!"

Förstår någon av er som läser hur det är möjligt att vi ens fick körkort? 
Nej, det jag tänkte. 
Så jävla dåliga :)

Lika när vi åkte till Smedjebacken...
Kom vi till en väg, såg en enkelriktad skylt, fick panik och utbrast "VAFAN ÄR DET DÄR FÖR SKYLT???"
Här hemma i skogarna finns det inga enkelriktade gator.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0