Du kan va en gul sida.

Rangers vann eastern conference!
Bara hoppas att de vinner hela skiten sen också.
Leksand blir kvar i allsvenskan.
men det har varit ett riktigt roligt år med fina derbyn och trevliga vinster.
Nästa år kommer väl bli ännu roligare.


Tänker inte ens nämna att jag har ont överallt och har haft det sen igår! 
Var jag inte lite halv rolig nu? Tror jag kommer bli riktigt jävla sjuk nu lagom till mitt livs sista lov, någonsin.
Sorligt det lät, det är det också, på ett sätt, kanske, ibland, ljög jag nu? vem vet vem veeet.


Är nå farligt hungrig just nu, men ska lugna ner det genom att kolla på... film.....? 

Ha ett fint liv, alla ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0