Båtar

Satt och tänkte lite på båtar, av någon anledning. 
Okej, ja, idag för 100 år sedan iallafall så började titanic sin resa mot new york. 
Vet inte varför jag vet det, okej jo för jag googlade, hehehehehe... 

HUR som helst, (jag älskar titanic)
Hur som helst, försöker igen.... 

När jag var i USA i somras så var vi och kikade på Queen Mary.
Det var seriöst skit coolt, jag älskar sånt där gammalt man kan kolla på och få bilder i huvet av hur det såg ut, och hur människona var och såg ut och så vidare. Det var i alla fall grymt. 
Kom och tänka på att titanic och queen mary liknar varandra en del. 

Tog visst lite kort därifrån också. 




LITE LIKA IALLAFALL?
Utseende mässigt? 
Ja?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0