You don't wanna hurt me, but see how deep the bullet lies.

Lite allmän information:

- Det ligger ett bananskal på min stol.
- Mitt på golvet har jag placerat ett dammigt ps3.
- Jag lyssnar på The Almost just nu.
- Ser nu att det också ligger tre kronor på min stol = en påtår kaffe.
- Blev arg när jag skulle kolla på idol och han man vill se, såg man i en halv sekund.
- Tidigare idag pluggade jag turism, sen somnade jag med boken i sängen. Måste varit intressant?
- Väntar på att Angelica ska ringa så jag kan klaga lite på livet.
- Tycker att de är jobbigt att det bara är måndag.
- Hade även körlektion idag. Fick endast ett motorstopp, och det var inte någon av gånger jag gjorde start i backe. Bra, eller dåligt? Jag vet inte.
- Får kramp i hela kroppen av att sitta rakt up och ner i min säng. 
- Det står ett glas pepsi i mitt fönster 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0