Why do I go here all alone?

Hunnit med mycket en dag som denna, 2 september år 2011. 
Jag har bokat min första körlektion, jag fick panik och nervösryck efter att jag hade gjort det. Hon som jobbade undrade om jag frös, jag svarade nej. Gjorde även ett teoriprov som gick åt helvete såhär efteråt, men har ju adrig öppnat teoriboken, så jag är inte så himla förvånad heller. 

Efter besöket på trafikskolan vandrade jag och Louise upp till skolan för att jobba lite UF. Slutade med att vi och Bullen satt ute på en bänk i säkert 1½ timme. Pratade om sorliga saker, roliga saker, störda saker.

Avslutade kvällen med Louise på en bänk efter cykelvägen (stensbo) med kaffe, roligheter, skumheter, fulheter. 




Jag är förälskad i den.
Agnes Obel - Riverside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0