What the fuck

Wöö, tyckte själv att det gick grymt bra att åka till smb och ludvika idag, gick faktiskt att parkera också. Tänkte på hela vägen in till stan "det kommer säkert komma ett tåg när jag ska över järnvägen" - MYCKET RIKTIGT. Kön bakom mig blev suPer lång och så var det loppis. Fick panik att jag skulle få kärringstop, men det gick hur bra som helst tills jag kom till ett övergångsställe då en kärring flög av cykeln och kastade sig ut i trafiken, men jag hann ju stanna som tur va, men blev rädd. Rondellerna gick kanon. Känns också bra att mamma för första gången vågade åka med när jag övningskörde! haha... DET SKA FIRAS med tortellinigratäng. Gott som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0