Suddenly I'm 5 years old, and I'm just so cold I want to cry

Här sitter jag åter igen, och mår så otroligt, konstigt? Liksom, nästan svårt att förklara. Jag känner att jag borde söka upp en psykolog eller något? Jag vet inte. Mina tankar på senare tiden är liksom så konstiga. Jag vet inte, jag är bitter, deprimerad och nu har det till och med börjat komma fram när jag är bland människor, och nu kom det fram här. Äh vafan, alla har väl sina problem.. 

DET ÄR BARA DET ATT JAG INTE VET VAD MITT PROBLEM ÄR?!
Något är det, så störande, irriterande och fult. 
Det bara något som trycker, spänner, slår i min hjärna, i mitt hjärta.
Önskar bara att jag kunde få fram känslorna (eller vad det nu är) i ord. Men det går inte.
För jag vet inte, det bara finns där. Det lilla problemet jag inte vet vad det handlar om.
Det finns där hela tiden, men mest ensamma kvällar till den musik jag lyssnar på. 
Bara, ploppar upp, och det gör så sjukt ont? Vill bara skrika, gråta, slå, gråta lite till. 
Jag gråter nästan aldrig, men nu.. Vill jag helt enkelt bara kasta ner ansiktet i kudden och gråta som ett litet barn.
Gråta, och undra om jag någonsin kommer få reda på vad mitt problem är.
Fan, jag blir psykiskt störd på det.

Vad går allt ut på, egentligen?
Det är ingen som vet, ingen som kan övertala.

- So sure that I am losing faith -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0