Moves Like Jagger, eller?

Sitter hemma och känner mig grymt taggad (?)
Förstår inte varför. Men, så är det.
Vill bara resa mig hastigt och börja dansa, men då slår jag huvudet i taket.

Datum för praktiken är klart nu. Vi börjar jobba på ONSDAG kväll. Vilket betyder samma dag som hemmapremiären för Leksands IF mot Örebro! Känner att det ska bli skit roligt att ha praktik där och även att få se lite nytt. Bo i Leksand i 10 dagar, jag klagar inte.

Har insett att jag behöver köpa en telefon, en iphone. Känner att jag också vill spela wordfeud precis som alla andra gör. Har jag 6000 spänn som jag kan kasta på en telefon bara sådär? Nej, inte riktigt. Så det blev inget med det.



Jag är rund x4.

Kommentarer
Postat av: Victoria

iPhone is the shit!! Ses vi i leksand dåå? skiljer ju bara 2 mil mellan leksand och tällberg haha!

2011-09-19 @ 21:28:59
Postat av: Sunk

Äh, sony ericsson w995 är ännu bättre. Så mycket roliga appar!



Ja men åk upp till Leksand :D

2011-09-20 @ 00:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0