Lycka

Kan inte säga annat än att kvällen blev en vädligt lyckad kväll. Gjorde inte så speciellt super svåra saker, förutom att stå vid rökrutorna och så, nog för att vi hade placerat oss på fel rökruta (fick vi reda på efter ca 1½ timme). Men det var ju inte komplicerat i alla fall. Hockey fick vi se och det kändes bra, och fina platser, och nog har jag skämt ut mig själv ett antal gånger idag också, men det behöver vi icke ta upp. (nu tog jag ju upp det?) 

Hur som helst, Leksand förlora lite smått sådär, var väl kanske inte så jätte kul just det. Men jag stöttar mitt lag och blir inte arg och skriker elaka saker, som en människa bakom oss satt och gjorde under hela matchen. Kan det finnas något drygare när någon sitter och vrålar fula saker till det laget man håller på? Jag förstår absolut inte hur man ens kan få för sig att gå på en match, för att sitta och inte ha någon respekt för laget eller övriga människor som är där. Då kan man fan stanna hemma! Blir äcklad av dem. 

Hihi, va arg jag blev nu på slutet. 
Hejdååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0