Det rinner svett om mig

Kände för att dra till med en fräsch och fin rubrik.

Bestämde mig i alla fall för att ta en springtur på det nya löpbandet (inte för att vi har haft ett förut, men ändå).
Jag är väldigt nöjd med det, och är ungefär som de på gymmet, och det är ju ett +. Men fyfan vad svettig jag är nu.
Bestämde mig även för att lyfta lite vikter, sånna där för armarna! (vafan heter det?) aja, insåg efter några lyft att min mage stod rakt ut (eller i alla fall syntes jävligt väl under tröjan) och kunde då inte fortsätta på grund av att jag blev äcklad av mig själv. Det måste ju bli någon ordning på det här, har säkert gått upp 20 kilo om inte mer i vikt sen jag fick ut 9an (och jag skämtar inte)

Blev mycket inom parantes nu, måste bli någon ordning på det också.

Nog pratat om fett nu. Imorgon åker jag och Louise upp till Leksand på praktik, känner att jag borde börja packa.

Ha en fin fin kväll och sov så gott alla små barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0