Det här var inge kul.

VEM
Vem är i rummet med dig? Misse
Vem fick du senaste sms av? Evelina
Vem tänker du på nu? Mig själv
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Mitt
Vem önskar du var med dig nu? Fionn Regan
Vem är din favoritsläkting? Jag har ingen favoritsläkting

VAR
Var är din mobiltelefon? På bordet
Var handlar du mest? Okq8 i Grangärde
Var fick du tag på tröjan du har på dig? USA
Var åkte du senast bil? Hem från Angelica

VAD
Vad åt du senast? Billys pizza
Vad drack du senast? Pepsi
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta, eller gråa, inte vet jag
Vad är den närmaste saken som är blå? En knapp på tvdosan
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favorit färg? Svart
Vilken film såg du senast? Det kan jag inte minnas
Vad hör du just nu?

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Nej
Hånglat i skogen? Nej
Tyckt att din kusin är het? Nej
Sovit naken? Nej
Kört över hastighetengränsen? Ja
Målat om ditt rum? Inte jag direkt, men det har målats om
Dansat framför en spegel? Ja
Fått hicka? Ja
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Nej
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Antagligen
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Jag älskar mina vänner, min familj och mina katter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0