If I could only find a note to make you understand

Här är jag super aktiv märker jag. 
Så var jag inte det.. typ! 

I alla fall, för att uppdatera nuläget så är jag SJUKT trött. 
Förstår inte hur jag orkade logga in här, skriva lite och så vidare när jag är så trött.
Haha (vadfan)

Mitt höstlov har i alla fall bestått mestadels av att åka runt i skodan med Angelica och diverse människor. (Ja, Louise och Johanna). Har också kikat när Leksand krossa Mora, det var nog veckans höjdpunkt och viktigaste. 
Annars, har jag spelat NHL. Mitt liv är fullt av Ps3. 

Har även kommit underfund med vad jag ska arbeta som i framtiden (för typ hundraelfte gången, men ändå)..
Det arbetet är ingenting jag vill dela med mig av till allmänheten dock, så det blir liksom lite som "mr x". O så töntigt..... I alla fall. 

Ja, nu borde jag ju sova. 
Är skiten sugen på att kolla på bonde söker fru. (Det är en pinsam serie<3)
Äh, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0