Vi har något som dom inte har

Ja, har varit hemma hos Angelica sen tydligen kl 16, kollat på melodifestivalen, bästa bidraget var ju utan tvekan Finlands, men det tyckte tydligen inte resten av Europa. Så, azer... (kan inte stava) vann ju lite, våran manboy kom ju lite trea sådär. Har ingenting att säga om vad jag tyckte om det, tråkigt att Paradis-Oskar inte vann.

Men i alla fall, vi i Sverige har ju någonting som de i Azerbaijan (googlade) inte har, det vill säga en VM final i ishockey imorgon! Funderar starkt på att stänga av min mobil under matchen så ingen kan störa mig.

Nu tycker jag att det börjar bli tröttsamt att vara vaken, så får väl lov att säga godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0