The fixer

Som några kanske vet så har jag plockat bort min facebook och har inga planer på att återuppliva den. Känns som att jag inte bryr mig så mycket om vad alla gör, faktiskt. Så istället för att plocka bort massa vänner så plockade jag bort mig själv. Och så var jag så jävla beroende av sidfan också, men jag klarar mig bra utan om man säger så. Om folk vill veta vad jag sysslar med om dagarna så har jag ju faktiskt bloggen, och de jag "bryr" mig om va de gör är ju egentligen bara mina vänner, och nästan alla har en blogg.

Har faktiskt skaffat mig en liten twitter, mest för att kika på kändisar, haha men jag tycker att det är kul.

Nog tjatat om allt det där, haha. Sitter i skolan och har håltimme, super kul typ!


Kommentarer
Postat av: Victoria

du är ju INTE mänsklig som har tagit bort din face!!!

2011-05-19 @ 20:47:53
URL: http://victoria.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0