Just Breathe

Okej, ja. Mitt förra inlägg beskriver väl min dag, inte så överdrivet rolig. Jag vet inte hur jag mår idag? Ont i hela kroppen, trött och uttråkad. Känner mig mer död än levande.. Donken skulle ligga runt hörnet, vilket hörn undrar jag då.. Vänta, har jag föresten nämt att vi var i Stockholm på Uf-mässa? Nu har jag i alla fall. Åkte mer buss än va vi spenderade tid där, aja spelar väl ingen roll då jag ändå ville hem hela tiden.

Nu ska jag halta (fortfarande ont från sendraget) ner i källaren och hämta mig en glass!


Kommentarer
Postat av: Angelica

någon är lite bitter, tur att det går bra med adobe i alla fall ;)

2011-05-10 @ 19:48:17
URL: http://blackorchid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0