Du försöker hålla masken så du kan sväva över marken

Började 4 maj med att gå upp tidigare än vad jag brukar, men kom ändå iväg till bussen senare än vad jag brukar göra i vanliga fall, tyckte det var lite komiskt. Hade i alla fall Louise sovandes hos mig, så vi drack lite kaffe och käka frukost, brukar typ aldrig äta det eftersom att jag ändå är lika hungrig efter några timmar som jag är när jag inte äter? Klämde för den delen i mig en kycklingtallrik idag, ifall ni känner att ni vill veta det ;))

Kom hem från teroin för ungefär 45 min sen, och nu inväntar jag Sverige - USA, är grymt taggad! Måste dock plugga lite Ecpat, men det är väl de pauserna är till för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0