110323 - Jag ska finna all min lycka, om så döden ska bli den som tar mig dit.

Jag är så trött, trött i huvet, trött på skolan, trött på snö. Nu vill jag fan ha sommar, våren har väl börjat komma lite, men det spelar ju ingen roll om solen skiner för det blåser super mycket.. 
Har väl i alla fall gjort klart min svenska nu.

Jag kan inte förstå varför jag älskar att äta? Mat, godis, fikabröd, allt som man kan tugga på! Seriöst, jag måste ju skärpa mig, tänker så varje dag... Jag är ju besatt, tröck i mig hur mycket som helst när jag kom från skolan idag, skyllde på att det inte fanns nå frukt hemma (som om jag hade ätit frukt om det hade funnits, ne) Hatar när det finns något hemma, typ som idag och igår fanns det negerbollar, nu har jag ätit upp dem. Fast Louise hjälpte mig igår också, men i alla fall, haha.. Det värsta måste nog vara att jag aldrig blir mätt, eller jag är kanske mätt i en halv timme... Sen vill jag äta igen, fyfan vilket liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0