100311 - Lite glad!

Hur kan jag inte vara lycklig idag? Dagen började ju dock inte så bra, skulle köpa mig en macka i caféterian eftersom jag höll på dö av hunger, men mitt kort funkade inte.. kan väl bli sådär ibland, men men hungrig fick jag ju fortsätta vara, sen till min stora lycka så var det soppa till lunch (jippi).. hade håltimme från 10 till halv tre, gymma med louise. Slutade fyra och då fick jag väl en pizza på milano och det är ju därför jag är lycklig idag... Så om någon någonsin vill göra mig lycklig, bjud mig på mat.

Sen har jag också beställt två skivor, The very best of Dolly Parton, och så Relapse, Eminem.
Dolly och Eminem påminner ju väldigt mycket om varandra... hehe, lika stora pattar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0