Ska ta och göra mig en musiklista.

1. En låt jag älskar.
2. En låt jag hatar.
3. En låt jag förknippar med en vän.
4. En låt från förra sommaren.
5. En låt från min barndom.
6. En låt om kärlek.
7. En låt att lyssna på vid olycklig kärlek
8. En låt jag gärna startar dagen till.
9. Den bästa filmlåten.
10. En låt jag skulle vilja dö till.
11. En låt jag gråtit till.
12. En låt som jag aldrig kan spela sönder.
13. En låt som gör mig glad.
14. En låt jag deppar till.
15. Den här låten får mig att dansa.
16. En låt som det är oväntat att jag gillar.
17. En låt som det är pinsamt att jag gillar.
18. Den här låten ska ni spela på min begravning.
19. Den här låttexten gillar jag starkt.
20. En låt jag förknippar med ett minne.
21. En låt som beskriver mig.
22. En låt som är så bra att jag dör av njutning varje gång jag lyssnar på den.
23. En låt som gör mig peppad.
24. En låt jag lyssnar på när jag är arg.
25. En skön låt.
26. En låt som psykar.
27. En låt som betyder något extra.
28. En konstig låt.
29. En låt om döden.
30. En låt som du önskar var ditt liv.

Så hade först tänkt att göra som Angelica, det vill säga köra allt på samma gång. Men bestämmer mig för att göra som Tove, alltså en låt i taget. Dels för att det kan vara bra för min blogg, mer uppdatering alltså och så kan jag även skriva vad låten betyder för mig, eller vad den inte betyder för mig, hehe. I alla fall, låter kul tycker jag. Vissa låtval kan bli svårare än andra.

Kommentarer
Postat av: Tove

ha ha kul att du hakade på också :D

2011-06-28 @ 15:42:56
URL: http://keepingtherecord.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/tisdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-06-28 @ 16:10:14
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0