"Now it's back to reality, for Ms. Hollywood*"

Jag tror att jag är dödligt sjuk, eller inte riktigt kanske. Men... jag är trött jämt. Tänkte att jag skulle sova en sväng, gick och la mig sex och tänkte väl typ "ah, men jag vaknar nog runt sju!" ELLER så vaknade jag närmare halv elva istället. Hade ju mina planer på att åka förbi Angelicia och umgås, hä blev inte så!

Nu har jag märkt att det inte står på förens sommarlovet kommer, tre skoldagar närmare bestämt. Känner mig rätt avis på de lyckliga jävlarna som får ta studenten i år. I alla fall, jag och  Louise undrar om vi kommer få julmust eller påskmust som "avslutnings" dricka, förra året fick vi ju julmust.

Måste även påpeka att jag är JÄTTE kär i Fionn Regan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0