Nobody knows that you've left for good.

Bestämmer mig för attt hoppa över 2an. 
Lyssnar inte på så mycket som jag hatar, så därför står det still i min hjärna just nu, kommer alltså inte på något som jag hatar.

3. En låt jag förknippar med en vän.

Finns många låtar jag förknippar med mina vänner, men tog en som har funnits med ett tag nu och ja, vad ska man säga? Tröttnar aldrig på den. Vännen jag förknippar låten med är Angelica, den spelas ofta när vi åker bil, speciellt påväg till fest, och hem från fest. Låten är inte en fest låt, inte ens nära.

Status Quo - In The Army





Kommentarer
Postat av: Angelica

bästa festlåten? ja!

2011-06-28 @ 23:16:12
URL: http://blackorchid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0