Fortfarande samma.

Sitter här och känner att jag börjar bli sjuk, känns inte det bra fint så säg... Ne inte direkt, om 6 dagar sitter jag just nu på ett flygplan och har en timme kvar innan jag och mina familj landar i Las Vegas, det känns däremot bra fint, på ett icke ironiskt sätt. Hoppas för guds skull att jag inte är sjuk då. 

Har insett att jag kommer sakna mina fina missar så mycket, dom är ju en del av familjen, för mig. Älskade små liv!  Ledsen i båda ögonen. 

Har också insett att det är kul att skriva, stod och duschade för ett tag sedan och kom på att jag skulle skriva lite. Tog typ 20 minuter sen hade jag ett a4 med mina egna ord rätt från min egna hjärna, och då hade jag kommit på en story också.. Fast de är ju inte direkt så att jag kommer gå på stan och kasta ut min "berättelse". Ingen kommer någonsin att läsa den, och det känns tryggt. Inte för att den har med mitt liv och göra, men ändå.

Okej, mycket prat om min knappt påbörjade "ungdomsbok". HAHA, kallade jag det just för bok? Okej, godnatt kompisarrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0