Too much too soon or just a little too late.

Åt säker upp glassen på mindre än två minuter? Hur fan...

Well, har väl gjort den första riktiga skoldagen idag. Jag längtar till studenten som fan, men vad händer då liksom? Äh, ingen idé att börja oroa sig för det nu, är ju två terminer kvar. Träffade på tal om ingenting en äldre man eller gubbe på stationen idag, vem var han? Han var typ den trevligaste människan jag har pratat med någonsin. Ne men seriöst, jag vill byta fler ord med honom, han skulle kunna vara min farfar!

Okq8 snart, sover hos Angelica inatt. Nu ska jag gå på toaletten och PINKA! (bara för dig, Louise)

OGILLAR att mina bästa byxor håller på gå sönder i skrevet, eller typ. Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0