Som planerat

Gick ner och bokade tid för tatuering med Louise idag efter skolan, känner att den meningen blev konstig. Men, i alla fall, jag har följt min planering. Det händer inte ofta ska ni veta.. Har även liksom köpt mig en bil, eller okej, jag har ju ingen inkomst så det var ju inte jag som betalade, men den står skriven på mig. Bilen är rolig, ser lite ut som en människa, runda lampor osv. Inte för att en normal människa har runda lampor. JAG ÄR NÖJD MED MIN BIL, min bil? Vadå min bil? Jag har en bil, alldeles egen! Men jag har inget körkort. Men det kommer, känner mig på G nu. Fan, jag kan ju inte ens köra bil. Jag kan inte köra min egna bil? Bil bil bil. En gång till, bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0