North Star Lover

Ja, min man har ju släppt ett nytt album. Tror nog att det kan vara hans bästa hittills. Men kan jag köpa skivan eller? Nej, för den säljs ju inte i Sverige, och jag vet väl inte vart man hittar den annars. Inte går den att ladda ner heller, nog för att det är mycket roligare med skivor. Ingen av hans skivor går att köpa, inte just nå irriterande. Men är väl kanske ingen i Sverige förutom jag och Angelica som lyssnar på honom då. 

Nog pratat om det. Jag har haft en otroligt rolig och lärorik dag idag. Jag mår bra och tror nog mitt liv behövde det här. Nu lät jag nästan självmordsbenägen. Det är jag inte.

Dessutom har jag kommit på att skolan är på riktigt rolig om man tar den på allvar. Sitter man och tycker att allt är åt helvete, hur kul blir det då egentligen? Kan inte riktigt förstå att jag just skrev de jag skrev, men det är precis så jag känner. Härligt SOFIA! (för att vara lite egoist)

Godnatt säger jag nu innan det går överstyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0