Never Follow

Har stora problem med min mus! Datamus. Kommer ju åt någonting hela tiden så det bara flyger på skärmen, skit stort, sen litet, sen vanligt och så fortsätter det så. Men jag är inte bitter.

Har spenderat hela min dag hos Angelica, i princip. Vaknade där imorse då jag bjöd över Louise på kaffe, Angelicas kaffe. Åkte ju till skolan två timmar för tidigt och så, skulle plugga svenska, förstod inte så mycket så det blev som det blev, alltså inget. Tog en buss hem till Angelica igen, med Louise. Ingen var hemma, men nyckel hade vi ju fått så blev att sno kaffe och cola. At kom hem, vi kollade på pistvakt, Louise kollade själv, vi somnade. Åt mat, tog om två gånger. Johanna kom över på besök. Johanna åkte hem, Louise åkte hem, jag fick skjuts hem av Angelica, tack för det din duktiga kvinna.

Nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Varsegod...

Såg du va duktig jag var när jag skulle där ifrån också? haha

2011-08-25 @ 18:06:08
URL: http://blackorchid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0