Tjenamors!

Skolan idag var helt okej, trivs faktiskt as bra på handels. Kände inte direkt så i början, men fyfan va kul vi har. Jag gillar våran klass askalas mycket nu. Tycker knappt att lektionerna är tråkiga längre. Aja, jag trivs iallafall, woho!


Idag ska vi och fira Sanna som fyller 22 år på söndag, efter det vet jag inte vad jag ska göra. Sitta hemma och hänga läpp, har inget och göra så får väl kolla på film eller något annat skit kul.


Idag är det exakt en vecka kvar till placebo, ska bli
UNDERBART, längtar som fan!



Bara lite musik. Pilner!



Expatriate (förband 13 nov) - Gotta get home


State of shock - Best I ever had  (kär i låten tamefan)


Slipknot - Snuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0