våffeldagen feersure.

Hej, jag har nyss ätit våfflor, nu mår jag illa som ett svin. Uuuusch! Våfflor är gott, men jag är mätt ja, det är sant! Haha, sitter och lyssnar på eddie meduza - mera brännvin! Ja, jag älskar låten till typ 110 %! Men nu blev jag ledsen, " Fruntimmer sa en ha o knulla mä " finns inte på spotify! Jag och mamma sjunger den hela tiden, så... Får väl lyssna på youtube då! Wiho, idag har jag gymmat, steppa i 30 minuter, kan lova att jag blev svettig som ett as, jag har aldrig steppat i mer än 10 minter förut, så ja! Men det är skönt och går fort om man lyssnar på musik, inte blir man lika trött heller! Wööh!


All i need is you , S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0