Snart så!

HEJ igen, har blivit ett antal blogg inlägg idag, men jag har inte haft så mycket annat för mig faktiskt! Sitter fortfarande inne på spotify och lyssnar på en massa musik. Så kan det vara! Jag har huvudvärk också, kan kanske bero på att jag suttit här hela dagen, eller så har det något med mina ögon att göra! Jag har en väldigt dålig nyhet, åtminstonde en dålig för mig. Jag ser inte lika bra med mina glasögon längre, det betyder alltså att min syn har försämrats! Det är verkligen det mest deprimerande som finns, men ska skaffa linser annars får jag inte köra moped för mina päron i sommar, och moped vill vi ju att jag ska kunna åka! Haha, ja, så måste titta min syn en gång till, ännu mer deprimerande! Jag som såg så bra när jag var mindre. Gud, det kommer säkert sluta med att jag inte ser ett skit!


Jag ska spara ut mitt hår, så till sommaren är det förhoppningsvis långt, eller åtminstonde längre ;)  

Snart åker vi till familjen ström, finns på cellen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0