Patricia & Sofia, minnnnnen!

Jag vill bara skriva något om min bästa vän, Patricia Olsson!

Du anar inte hur mycket du betyder för mig, vi kan prata om precis allting! Du är den enda jag har haft så här nära, verkligen! Vi pratar om saker som jag aldrig pratat om med någon annan! Jag är evigt tacksam för att jag få ha dig som vän, vi har alltid så roligt tillsammans och vi säger som vi tycker och tänker om något är fel. Vi är väldigt ärliga mot varandra, och det är jävligt bra! Jag vet att du finns för mig och du är den första jag vänder mig till om det är något jag har att berätta. Jag älskar dig, och allt du har gjort för mig! Du och jag har så många rolig minnen tillsammans och många fler kommer det bli, det vet jag :) Jag litar på dig till 120 % verkligen, du är den bästa vännen man kan ha.


- PO & JAG <3

Bilden är från festen hemma hos Elin, sjukt rolig kväll. Som slutade lite lebbigt! Men vilket fall, så var det roligt, HUVUDSAK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0